نمایش

نوشته ای بر نمایش درخت شیشه ای آلما به کارگردانی فرید قادرپناه / منتقد هنرنت: نیلوفر ثانی

فرید قادرپناه، با کارنامه‌ای متمرکز بر آثار هارولد پینتر و رسیدن به فضای او نمونه‌ی روندی است که یک هنرمند…

بیشتر بخوانید »

در جهانِ هیچ‌گرا، نوشته ای بر نمایش بووگی ووگی به کارگردانی آرش سنجابی / منتقد هنرنت: نیلوفر ثانی

متن‌هایی که در آنها وجه سورئال غالب است با دو  چالش مهم مواجه است، یکی کدهای فراوانی‌ست که بدلیل حفظِ…

بیشتر بخوانید »

“کاریکاتوری از بزرگان “، نوشته ای بر نمایش مشاهیر به کارگردانی افشین واعظی / منتقد هنرنت: نیلوفر ثانی

مشاهیر کاری از افشین واعظی است که یک متن را با چند گروه اجرایی در دوره‌های زمانی، بر صحنه تماشاخانه…

بیشتر بخوانید »

آثار راه یافته به مرحله بازبینی جشنواره “آرخه”

به گزارش روابط عمومی آرخه، از میان بیش از صد نمایش تایید شده برای مرحله بازبینی، توسط داوران بازبین جشنواره؛…

بیشتر بخوانید »

« در تله تکرار »، نوشته ای بر نمایش خاک سفید به کارگردانی محمدرضا هلال زاده / منتقد هنرنت: نیلوفر ثانی

خاک‌سفید اجرایی رئال و روایتی از باندهای قاچاق و توزیع موادمخدر و خلافکاران منطقه خاک‌سفید تهران است.منطقه‌ای در تهران که…

بیشتر بخوانید »

نوشته ‌ای بر نمایش نشخوار به کارگردانی محمدحسین اثنی عشری / منتقد هنرنت: نیلوفر ثانی

ایده تا اجرای کارگاهی با وجود موسسه‌ها و مجموعه‌های خصوصی آموزشی تئاتر، کم‌کم به یک پایه ثابت اجراهای بر صحنه…

بیشتر بخوانید »

“زوال بدون انقضا” نوشته ای بر نمایش شب بیست و یکم / منتقد هنرنت: نیلوفر ثانی

شب بیست و یکم از اولین نمایشنامه‌های محمود استادمحمد است که حدود بیست‌وسه سالگی و اوایل دهه‌ی پنجاه به نگارش…

بیشتر بخوانید »

بسته نمایشی پردیس تئاتر تهران برای ایام دهه کرامت

ه گزارش هنرنت به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، همزمان با ولادت باسعادت کریمه اهل بیت برنامه «تئاتر…

بیشتر بخوانید »

مسئول روابط عمومی تالار هنر منصوب شد.

به گزارش هنرنت، در این حکم آمده است: «همکار گرامی جناب آقای مهدی حنفی نظر به سوابق ارزشمند شما در حوزه…

بیشتر بخوانید »

نصرتی: دولت به جای دخالت از تئاتر حمایت کند.

به گزارش هنرنت به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، احسان زیورعالم پژوهشگر تئاتر با طرح سوال «چرا جشنواره تئاتر…

بیشتر بخوانید »
دکمه بازگشت به بالا